شرکت مهندسی آسگون فلز سپاهان

 

 شرکت مهندسی آسگون فلز سپاهان با بیش از 40 سال تجربه در زمینه تولید انواع سازه‌های فلزی و سوله سازی، از شرکت‌های فعال در صنایع نفت و گاز،پتروشیمی، فولاد، مس، سیمان و… می‌باشد.

این شرکت با داشتن تجربه و دانش پرسنل ماهر و توانمند در فضای کاری حدود 35000 مترمربع و تولید حد نصاب 20.000 تن در سال، آمادگی خود را جهت همکاری با کارفرمایان داخلی، خارجی و مجریان اجرایی بصورت پیمانکاری ساخت و قراردادهای E.P.C اعلام می‌دارد.
ساخت تجهیزات و سازه‌های فلزی صنعتی و شهری با بعاد و اوزان مختلف از جمله محصولات شرکت مهندسی آسگون فلز سپاهان می‌باشد.

شرکت مهندسی آسگون فلز سپاهان با داشتن پیشینه قوی و توانمندی‌های فنی، آمادگی خود را جهت همکاری با شرکت‌ها و مؤسسات داخلی و خارجی در زمینه تامین و بهینه‌سازی تجهیزات و ماشین‌آلات صنعتی مورد نیاز حوزه‌های نفت و گاز،پتروشیمی ، فولاد، مس، سیمان و… نیز اعلام می‌دارد.

توانمندی ها

گستره ذیل مؤید توانمندی‌های شرکت مهندسی آسگون فلز می باشد

_

همواره بالاترین هدف این شرکت رضایتمندی مشتریان و کارفرمایان می باشد. این شرکت با تجربه 40 ساله خود همواره دو اصل را در نیل به این اهداف مد نظر داشته است نخست اعمال تمامی اصول و قواعد استانداردهای حرفه‌ای تعریف شده تولید، دوم فراهم نمودن بستر، و مجموعه‌ای توانمند در قالب پرسنل و تجهیزات،که شرکت را قادر می سازد در تمامی مراحل، محصول را با بالا ترین کیفیت ، تولید، بازرسی و ارسال نماید.

ایده های صنعتی

بیش از 40 سال فعالیت مداوم و مستمر

مهندسین کارشناس

نیروی انسانی مجرب در حوزه طراحی، ساخت و نصب

تجهیزات مدرن

تجهیزات و ماشین آلات خطوط اتوماتیک

پشتیبانی پروژه

توانمندی مالی جهت هرگونه ضمانت نامه بانکی
35000مترمساحت کل کارخانه
8000مترسالن های سرپوشیده مجهز به جرثقیل های سنگین
7000مترفضاهای باز مجهز به جرثقیل های دروازه ای
10000مترفضای سرپوشیده و باز عملیات سند بلاست ورنگ
1500مترفضای انبار و دپوی متریال
1000مترساختمان فنی مهندسی واداری کارخانه
ساخت سازه های فلزی

مشاوره فنی مهنسی – اقتصادی

خواهشمندیم قبل از اجرای پروژه با مهندسین مشاور شرکت آسگون فلز مشاوره رایگان داشته باشید.

ارائه مشاوره مهندسی-اقتصادی به کارفرمایان از جمله خدماتی است که ما با اتکاء به 40 سال تجربه و اجرای صدها پروژه کوچک و بزرگ سازه فلزی و اسکلت فولادی، در اقصی نقاط کشور و خارج از کشور ارائه می دهیم. هدف این خدمات، اقتصادی تر شدن درخواست مشتریان است و با توجه به تجربیات قبلی ما، می توانیم به بهبود و بهینه سازی پروژه های مشتریان کمک کنیم. به علاوه، مشاوره های ما در راستای کاهش هزینه ها، زمان و افزایش کیفیت پروژه ها صورت می گیرد.

چرا ما 

  • کنترل و تهیه مشخصات فنیمتریال ورودی کارخانه،صدور فرم تصدیق کالا
  • تعامل با واحد فنی ومهندسیدریافت مشخصه فنی و تلورانس پروژه
  • ارزیابی کیفی تامین کنندگانسازندگان وصدور مجوز همکاری
  • تعریف ایستگاه های تولید تهیه مشخصه مراحل بازرسی تولید
  • تهیه اسناد کیفیتWPS, PQR,QC REPORT,REALIZE NOTICE,NCR
  • تضمین کیفیتتضمین کیفیت بخش نظارتی، مدیریت کیفیت می باشد
  • مهندسیتکنولوژی شناختی
  • تکنسین های HVACبزرگترین شبکه
آسگون فلز

طراحی – ساخت – نصب

چرخه بی پایان توسعه

  • ساخت و نصب انواع سازه های فلزی و تجهیزات صنعتی صنایع نفت ،گاز ،پتروشیمی، فولاد، سیمان و …
  • ساخت و نصب انواع سازه های فولادی سبک و سنگین اسکلت ساختمانهای بلند پیچ و مهرهای مسکونی، صنعتی، تجاری و…
  • ساخت و نصب صنایع نیروگاهی داکتهای گاز و هوا اکونومایزر و تجهیزات نیروگاهی
  • ساخت و نصب انواع دکلهای مشبک تلسکوپی خطوط انتقال نیرو و مخابراتی
  • ساخت و راه اندازی تجهیزات جابجایی سبک و سنگین جرثقیلهای سقفی ،دروازه ای بازویی ستونی و انواع کانوایر
  • ساخت و نصب انواع مخازن ذخیره و تحت فشار
  • ساخت انواع استراکچرهای صنعتی صنایع نفت، گاز و پتروشیمی، حفاری و…
  • طراحی و ساخت پایپ رک، Pipe rack
  • عملیات اجرای پایپینگ HOT OIL & HOT GAS
  • ساخت تجهیزات مبدل حرارتی، کولرهای هواخنک (Air Cooler) و ریبولر (Reboiler)
  • کولینگ تاور(Cooling tower)،اکونومایزر (Economizer)
  • برج تقطیر، راکتور و میکسر
  • برج های کراکینگ، فلرهای پالایشگاهی
  • مخازن ذخیره و تحت فشار (pressure vessel) افقی و عمودی
  • طراحی، ساخت و نصب سازه فلزی کارخانجات صنایع سنگین ( فولاد، مس و سیمان )
  • طراحی، ساخت ونصب اسکلت ساختمان های بلند مسکونی، تجاری،خدماتی ، بیمارستانی…
  • طراحی، ساخت و نصب پل های سبک عابر پیاده و پل های سنگین فلزی
  • طراحی راک لدرهای کارخانجات گندله سازی
ساخت سازه های فلزی

ما امانتدار رضایتمندی شما هستیم

یک کیفیت خوب اتفاقی نیست

factory

کارخانه صنعتی

فضای کاری حدود 35000 مترمربع، و با تولید حد نصاب 20000 تن در سال

wrench

کارکنان با تجربه

برخورداری از کارشناسان متخصص و نیروهای کارامد و مجرب

network

شبکه های صنعتی

مجهز به ماشین آلات پیشرفته و کامل در این زمینه است.

دریافت مشاوره رایگان برای پروژه شما

برای دریافت خدمات مشاوره کاملاً رایگان می‌توانید با کارشناسان متخصص ما از طریق ایمیل یا راه‌های ارتباطی که در صفحه تماس با ما قید شده‌اند، ارتباط برقرار کرده و از راهنمایی‌های آن‌ها بهره‌مند شوید.

آسگون فلز
سوله سازی

سوله سازی یکی از روش‌های ساختمانی است که در آن از جنس‌های مختلفی از جمله فلز، بتن، چوب و … استفاده می‌شود. ساخت سوله ها از دیدگاه مالی، زمانی و ساختاری بسیار ساده است. با توجه به ساختار سوله های بزرگ و بدون دیوار، هزینه ساخت آن‌ها نسبت به ساخت ساختمان های دیگر کمتر است و همچنین ساخت آن‌ها به دلیل استفاده از مواد ساختمانی سبک و زمان کوتاه، باعث کاهش هزینه‌های اجرایی و نیز افزایش سرعت اجرای پروژه می‌شود. همچنین سوله ها به دلیل عدم وجود دیوارهای داخلی، فضای بیشتری برای انبار کالا و یا اجرای فعالیت‌های صنعتی فراهم می‌کنند. به همین دلیل، سوله سازی به یکی از روش‌های اقتصادی و کارآمد برای ساخت ساختمان‌های صنعتی تبدیل شده است.

طراحی و نصب

1. طراحی سوله: در طراحی سوله‌ها، عواملی مانند متریال، ابعاد، شیب، وزن، مقاومت در برابر بارهای بادی و زلزله، نورپردازی و تهویه مطبوع مورد بررسی قرار می‌گیرند.

2. انواع متریال: برای ساخت سوله، از متریال‌های مختلفی مانند فلز، بتن، چوب و… استفاده می‌شود. هر یک از این متریال‌ها ویژگی‌های مختلفی دارند که در طراحی و اجرای سوله‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند

3. نحوه نصب و راه‌اندازی: نحوه نصب و راه‌اندازی سوله نیز بسیار مهم است. در این مرحله، باید به جزئیاتی مانند نحوه نصب تیرها و ستون‌ها، نحوه اتصالات و نحوه نصب سیستم‌های برق و تهویه می‌پردازید.

4. ایمنی: در سوله سازی، ایمنی بسیار مهم است. باید از استفاده از متریال‌های با کیفیت و مطابق با استانداردهای ایمنی استفاده شود و همچنین نگهداری و تعمیرات منظم انجام شود تا خطرات احتمالی به حداقل برسد.

5. قوانین و مقررات: در ساخت سوله‌ها، باید با قوانین و مقررات مربوط به ساختمان‌ها، ایمنی و محیط زیست و همچنین استانداردهای مربوط به سوله سازی آشنا باشید تا بتوانید ساختمان‌هایی با کیفیت و مطابق با استانداردهای مربوطه بسازید.

پوشش و رنگ

شن بلاستینگ یا شن‌بلاست، یک روش پاکسازی سطوح است که در آن از شن و مواد دیگری مثل بیک‌آت، خاک، گریت و غیره برای حذف روسازی، رنگ و پوشش‌های قدیمی، آلودگی‌ها و غیره استفاده می‌شود. در این روش، مواد پاک‌کننده با سرعت بالا به سطح موردنظر می‌رسند و موجب حذف روسازی و آلودگی‌ها می‌شوند.

برای انجام شن‌بلاست، ابتدا سطح موردنظر باید به صورت کاملاً خشک و بدون رطوبت باشد. سپس، مواد پاک‌کننده با استفاده از یک دستگاه شن‌بلاست به سطح موردنظر پرتاب می‌شوند. این دستگاه شامل یک کمپرسور هوا است که مواد پاک‌کننده را با فشار بالا به داخل لوله‌هایی که حاوی شن و مواد دیگر هستند، فشرده می‌کند و سپس این مواد با سرعت بالا به سطح موردنظر پرتاب می‌شوند.

شن‌بلاست یکی از روش‌های موثر و پرکاربرد در حذف روسازی و پاکسازی سطوح است و در صنایع مختلفی مانند خودروسازی، ساختمان سازی، جوشکاری و غیره استفاده می‌شود.

بارگیری و جرثقیل

بارگیری با جرثقیل سقفی یکی از روش‌های موثر و ایمن برای جابجایی و بارگیری اجناس و وسایل سنگین است. این روش برخلاف روش‌های دیگری مانند برافراشتن با دست‌اندازه و یا استفاده از تریلی‌های باری، این امکان را فراهم می‌کند که بارهای سنگین را به راحتی و با سرعت بالا جابجا کرد.

استفاده از جرثقیل برای بارگیری، به دلیل مزایای زیادی که دارد، مورد توجه قرار گرفته است. به عنوان مثال، این روش برخلاف روش‌های دیگر، زمان بارگیری را به شدت کاهش می‌دهد. همچنین، با استفاده از جرثقیل سقفی، بارگیری و جابجایی بارهای سنگین به صورت ایمن‌تر و بی‌خطرتری صورت می‌گیرد.

علاوه بر این، استفاده از جرثقیل سقفی، بهبود قابل توجهی در بهره‌وری و کارایی بارگیری و جابجایی بارها به وجود می‌آورد. در نتیجه، این روش از نظر اقتصادی نیز بسیار موثر است و می‌تواند به کاهش هزینه‌ها و افزایش سودآوری کسب‌وکارها کمک کند.

چک کردن اخبار و به روز رسانی های ما

آخرین اخبار و بروزرسانی ها

از زحمات و همکاری آن شرکت محترم در خصوص ساخت سازه های پروژه پتروشیمی کنگان تقدیر و تشکر میگردد و رضایتمندی خود را نسبت به عملکرد آن شرکت محترم اعلام می دارد.
امید است در پروژه های آتی نیز کما فی سابق با این شرکت همکاری داشته باشید.

سینا صنعت احمدپور

علی بابا احمدپورمدیر عامل سینا صنعت احمدپور

بدینوسیله از اجرای پروژه شرکت صبا فولاد زاگرس که به صورت EPC به شما واگذار گردید، نسبت به عملکرد آن شرکت محترم در رعایت استانداردهای مربوطه در محاسبات و همچنین رعایت اصول اجرای فونداسیون ها ، ساخت و نصب سازه های فولادی سالنهای تولید، مورد تایید بوده و مراتب رضایتمندی خود را همراه با آرزوی موفقیت روز افزون شما خواهانیم.

صبا فولاد زاگرس

علی محمد زمانی استکیمدیر عامل شرکت صبا فولاد زاگرس